למידע והזמנת פינוי כספות חייגו – 072-3922-008

לוגו-כספות

מערכת מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מגיעות במגוון רחב של סוגים, העונים לצרכי אבטחה שונים. כשניגשים לבנות את מערך האבטחה הביתי, יש לבחור את מצלמות האבטחה שעונות על צרכי האבטחה של הבית הרלוונטיים.

מערכת מצלמות אבטחה המותקנת בצורה נכונה, תוך התחשבות בצרכי האבטחה של הבית, תספק לבית את ההגנה המרבית.

ישנן מצלמות אבטחה הנועדות לשימוש חיצוני. הן עמידות בפני וונדליזם, ומיועדות לפעול גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו גשם, רוחות חזקות ואפילו שלג. לחלקן יש פונקציה לראיית לילה המאפשרת להן לצלם באיכות טובה גם במהלך הלילה.

ישנן מצלמות אבטחה הנועדות לשימוש בפנים הבית. מצלמות אלו יהיו בעלות זווית צילום רחבה. כך, הן יכולות לכסות שטחים גדולים בתוך הבית.

מערכת מצלמות אבטחה

מה עליך לבדוק כאשר אתה רוכש מצלמות אבטחה?

כאשר אתה רוכש מצלמות אבטחה עליך לבדוק שמאפייני המצלמות עונים על הצרכים של אבטחת הבית. מעבר לכך, ישנם מספר מאפיינים שהם הכרחיים לכל מצלמת אבטחה:

  • איכות ווידאו ברזולוציה גבוהה- ככל שרזולוציית המצלמה היא גבוהה יותר, כך התמונות וצילומי הווידאו יהיו חדים יותר. ככלל, מצלמה המצלמת ברזולוציה הגבוהה מ-1080P היא מצלמה איכותית.
  • ראיית לילה- מצלמה המסוגלת לצלם בלילה באיכות גבוהה, היא מצלמה אידאלית להתקנה חיצונית. על מנת לקבל צילום באיכות גבוהה באמצע הלילה, נדרש להשקיע במצלמה בעלת טכנולוגיית אינפרה אדום. כאשר רוכשים מצלמות אבטחה חיצוניות, מומלץ לחפש מצלמות המסוגלות לצלם בטווח של 100 מטרים לפחות.
  • פונקציה להטיית המצלמה ולזום- מצלמות אבטחה בעלות פונקציות להטיית המצלמה יאפשרו לכם לקבל את זווית הצילום הטובה ביותר מבלי שתצטרכו למקם את המצלמה בכוחות עצמכם. פונקציית זום תאפשר לכם לזהות פורצים גם כאשר הם בנמצאים מרחק רב.
  • שליטה במצלמה מהטלפון הסלולרי- כיום, למרבית מצלמות האבטחה יש את האפשרות לשדר את צילומי המצלמה ישירות למכשיר הנייד. בנוסף, אם המצלמה תומכת בכך, ניתן יהיה לשנות את זווית המצלמה דרך הטלפון הנייד.
  • מערכת שמע דו כיוונית- מערכת זו, מאפשרת לך לשמוע ולדבר עם אנשים שנמצאים בקרבת המצלמה. אם ייכנס מבקר לא רצוי לביתכם, תוכלו להשתמש במערכת השמע על מנת להרתיע אותו מלהמשיך בפעולתו הפלילית.


סוגי מצלמות האבטחה

מצלמות אבטחה שונות הן בעלי מאפיינים שונים. כדי להקים מערך מצלמות אבטחה יעיל, עליכם להבין מהם צרכי האבטחה של ביתכם, ולבחור את סוג מצלמות האבטחה בהתאם.

  • מצלמת צינור- מצלמה זו נקראת כך עקב צורתה. מצלמת צינור מסוגלת לנטר שטח צר ונקודתי באיכות צילום גבוהה מאוד. בדרך כלל, המיקום האידאלי עבור מצלמות צינור יהיה סביב הבית, כאשר המצלמות מכסות את נקודות הכניסה החשובות של הבית.

  • מצלמת כיפה- מצלמה זאת היא בעלת עדשה רחבה, כך שהיא יכולה לכסות שטחים גדולים. מצלמה זו בדרך כלל מתאימה לשימוש בתוך הבית.