למידע והזמנת פינוי כספות חייגו – 072-3922-008

לוגו-כספות

מתקין אזעקות לבית

 

מה חשוב לדעת על מתקין אזעקות לבית ומערכות אזעקה שונות? מערכת אזעקה נחשבת כבר מספר שנים למרכיב בסיסי בכל בית או עסק.

כמובן שישנם נכסים החשופים יותר לפריצות: למשל, בתים פרטיים או דירות בקומות נמוכות, אבל האמת היא שבישראל אחוז הפריצות הגבוה הופך את כולנו לחשופים.

 


בחירת אזעקה לבית


מערכות אזעקה שונות נשלטות על־ידי לוח בקרה אליו מתחברים מספר אמצעי גילוי, פיקוח והתראה. כאשר מתקבלת התראה במערכת, היא מדווחת באופן אוטומטי למוקד המורכב לרוב מעמדת פיקוח ומסירי החברה שמגיעים לשטח תוך זמן זעום.

מערכות אזעקה שונות עשויות להיות ממוחשבות, לכלול מערכות הקלטה דיגיטליות ובעצם הרבה מרכיבים שונים ומגוונים. אך ההבדל המרכזי בין מערכות האזעקה השונות הוא היותן מערכות מיגון אלחוטיות, קוויות או משולבות.

אז מערכות אזעקה אלחוטיות נחשבת למערכות פשוטות להתקנה: הן מבחירת מורכבות התהליך והן מבחינת זמן ההתקנה הדרוש. מי שעומדת מאחורי התהליך הפשוט היא העבודה שמערכת זו אינה דורשת חיווט של תשתיות קווי תקשורת- היא אלחוטית!

 

לעומתה, המערכת הקווית דורשת התעסקות עם תשתיות. אז אילו הבדלים נוספים קיימים בין השתיים? בעוד המערכת האלחוטית עשויה להוביל לבעיות התקשרות לעיתים לא מאוד רחוקות, המערכת הקווית שומרת על יציבות כמעט מושלמת.

בנוסף, מרכיבי המערכת הקווית זולים באופן ניכר מאלו של המערכת האלחוטית. בואו נעשה קצת סדר בטווחי המחירים: לרוב אביזרי מערכת האזעקה האלחוטית מתומחרים פי 4-3 בהשוואה לאלו של מערכת האזעקה הקווית. למשל, גלאי מגנטי של המערכת הקווית עולה כ-75 שקל בעוד גלאי מגנטי אלחוטי עולה כ-220 שקל.

 

מדוע חשוב להיעזר במתקין אזעקות לבית?


מתלבטים אם לשבור את הראש ולהתקין את המערכת עצמאית או לפנות למתקין אזעקות? לדעתנו אין התלבטות.

השוק מוצף בסוגים שונים של מערכות אזעקה אשר חלקן מקצועיות וחלק ממש לא. מומחה יסייע לכם לא רק בבחירת סוג המערכת אלה גם בתהליך המיפוי והמיקום של הגלאים בבית.

מתקין האזעקה מוסמך לבחינה והגדרה של טיב ההגנה לה אתם זקוקים. הוא ידע לשאול את השאלות הנכונות ולזהות את נקודות התורפה של הבית: האם למקם גלאים בפנים הבית וגם בחוץ? או שאולי יש לנו גם מרפסת שחשוב למגן? אלו כולן שאלות עליהן יכול לענות מתקין האזעקה.

הגנה היקפית למשל, תספק לנו את האפשרות לאתר את הפורץ עוד לפני שהגיע לשטח הבית, וההגנה הפנימית תוכל לספק מידע על פריצות המתרחשות דרך חלונות.

בנוסף המתקין ידע לשקלל עבורכם גם את שיקולי המחיר: מחירם של גלאים חיצוניים למשל, המספקים את ההגנה ההיקפית, לרוב מכפילים את מחיר הגלאים.

בכל מקרה, כדאי שתרכשו התקנת אזעקה מקצועית. מתקין אזעקה מקצועי יוכל לספק לכם ייעוץ מקיף, אחריות ובעיקר שקט נפשי אשר ילווה אתכם לאורך תהליך ההתקנה והבחירה של מערכת האזעקה.

אולי יעניין אותך גם: התקנת מצלמות אבטחה