למידע והזמנת פינוי כספות חייגו – 072-3922-008

לוגו-כספות

מצלמת אבטחה אלחוטית

מצלמת אבטחה אלחוטית מגינה עלינו מפני פורצים, בשל ההרתעה שהיא יוצרת. כיום, כמעט בכל בית או עסק תוכלו למצוא מצלמות אבטחה אלחוטיות שמתעדות את כל המתרחש.

 

מצלמות אבטחה מהדור החדש


חלפו הימים בהם בכדי להתקין מצלמות אבטחה היינו צריכים לרשת את ביתנו בחוטים העוברים בכל מקום. כיום, מרבית מצלמות האבטחה החדישות הן אלחוטיות. מצלמות אלו משתמשות בטכנולוגית פס רחב או בטכנולוגית Z-WAVE לטווח קצר, כדי לתקשר עם לוח הבקרה או עם המכשיר הסלולארי החכם.

מצלמות האבטחה האלחוטיות שינו את פני המשחק. בעבר, בכדי להתקין מצלמות אבטחה היינו צריכים לבצע עבודה מורכבת על מנת להכין את התשתית הדרושה להתקנת המצלמות.

כיום, ניתן להתקין את המצלמות בקלות, כאשר כל התשתית הנחוצה היא רשת האינטרנט. הקלות שבה ניתן להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות, מקנה לנו גמישות רבה יותר בבחירת מיקומן.

 

מצלמת אבטחה אלחוטית


יתרונות בהתקנת מצלמות אבטחה אלחוטיות

מצלמות אבטחה קוויות צריכות להתחבר לחשמל, ובכדי להתקינן תידרשו להזמין איש מקצוע. מצלמות אלחוטיות מסתמכות על רשת האינטרנט. כל מה שעליך לעשות הוא לעקוב אחר הוראות ההתקנה, שיאפשרו לך להתקין את המצלמה תוך פחות מ-30 דקות.

לרוב, מצלמות אבטחה אלחוטיות מתאימות עבור אנשים שנזקקים למצלמות הניתנות להעברה בקלות ממקום. שוכרים או אנשים חדשים בתחום אבטחת הבית, המעוניינים לקנות מצלמות אבטחה, שיספקו להם גמישות בבחירת המיקום, יבחרו נכונה אם יירכשו מצלמות אלחוטיות.

כל מה שצריך לעשות על מנת לשנות את מיקומן הוא לנתק אותן ממיקומן ולחברן מחדש. בנוסף, מצלמות אבטחה אלחוטיות הן אידאליות לאנשים בעלי תקציב מוגבל, כיוון שהן זולות יותר ממצלמות אבטחה קוויות.

 

מצלמות אבטחה קוויות לעומת מצלמות אבטחה אלחוטיות

כאשר מצלמת אבטחה אלחוטית יצאה לשוק, היה על המתקין לחברן למקור חשמל. יתר על כן, בכדי לשדר, מצלמות קוויות מסתמכות על כבלי וידאו להעברת אותות וידאו למכשיר הצפייה, כמו מחשב או טלוויזיה.

לעומת זאת, מצלמות אבטחה אלחוטיות מעבירות את הווידאו (וגם שמע, אם סוג המצלמה תומך בכך) דרך רשת האינטרנט.

את צילומי הווידאו ניתן לשמור על המחשב האישי או ברשתות ענן. כתוצאה מכך ניתן להתחבר לרשת האינטרנט ולצפות בצילומי מצלמות האבטחה מכל מקום ובכל זמן.

 

מצלמה אלחוטית


המגבלות של מצלמות אבטחה אלחוטיות

חשוב לציין שיש למצלמת אבטחה אלחוטית גם מגבלות. מצלמת אבטחה אלחוטית חייבת להישאר מחוברת לרשת האינטרנט בכדי להקליט ולצלם. אם יתרחשו הפרעות תקשורת בביתך- מצלמת האבטחה עלולה לא לעבוד בצורה רציפה.

בנוסף, אם המצלמה הנה אלחוטית לחלוטין, היא תפעל על ידי סוללות. בעקבות זאת, אתם תידרשו להקפיד להחליף את סוללות המצלמה לפני שהן נגמרות.

זאת ועוד, מצלמת אבטחה אלחוטית לא יכולה להיות ממוקמת רחוק מדי מהנתב הראשי של רשת ה-Wifi. כיוון שבתוך הבית, הטווח המרבי בין מצלמת האבטחה לנתב האינטרנט הוא כ-150 מטרים.

חשוב לבדוק את טווח המצלמה האלחוטית לפני הקנייה, ולקבל המלצות מאנשים שהתנסו בה.

 

מה עליכם לעשות כדי לעבוד בתחום המיגון והאבטחה?

 

עליכם להירשם לקורס מיגון ואבטחה, בלימודים תוכלו ללמוד את כל הקשור לאבטחת הבית והעסק. תלמדו על מצלמות אבטחה, מערכת אינטרקום, הקלטה, אזעקות ועוד.

תוכלו לשלב את הלימודים עם לימודי קורס מנעולן וכך להשתלב בשוק בשני התחומים. אם תרכשו את הידע של שני הקורסים הללו תגדילו את הרווח שלכם מכל עבודה בצורה משמעותית.

 

אולי יעניין אותך גם:
התקנת מערכת אזעקה לבית