למידע והזמנת פינוי כספות חייגו – 072-3922-008

לוגו-כספות

מצלמות אבטחה כולל התקנה במבצע

בתחום האבטחה הביתית, אופן התקנת המצלמות, משחק תפקיד מכריע ביעילותן באבטחת הבית. התקנה עצמית של מצלמות אבטחה יכולה להיות פעולה מסובכת. בכל מקרה, רוב מצלמות האבטחה כוללות הוראות התקנה מפורטות שידריכו אותך כיצד להתקין את המצלמות כהלכה.

משך הזמן הנדרש להתקנת מערכת מצלמות אבטחה הוא בין שעתיים לארבע שעות, תלוי בכמות המצלמות. אתה יכול לנסות להתקין בעצמך את המצלמות או להזמין מתקין מצלמות מקצועי שיעשה עבורך את העבודה.

התקנת מערכת מצלמות קווית תדרוש קידוח חורים בקירות ובתקרות, דבר העלול להאריך את משך העבודה.


מצלמות אבטחה כולל התקנה במבצע

 

בחירת מצלמות אבטחה

ההמלצה היא לקנות מצלמת אבטחה המגיעה עם כל האביזרים הנדרשים על מנת להתקינה. קראו בעיון את האריזה בכדי לראות אילו תכונות ופונקציות קיימות במצלמה ובחרו אותה בהתאם לצרכים שלכם.

בדרך כלל, מצלמות האבטחה הנוחות ביותר להתקנה הן מצלמות אבטחה אלחוטיות, כיוון שהן דורשות קידוח מינימלי.

החיסרון הוא שאיכות הצילום שלהן מושפעת מגודל השטח שאתם מנסים לכסות. ככל שהמצלמה ממוקמת רחוק יותר מהמקלט, כך ייתכנו יותר הפרעות בתקשורת העלולות לגרוע את איכות הצילום.

אם הנכס שברשותך הוא גדול, וישנם אזורים מרוחקים הדורשים כיסוי מצלמות, ייתכן ומצלמות קוויות תהינה האפשרות המומלצת עבורך. חשוב לזכור, ככל ששטח הכיסוי הוא גדול יותר, כך התקנת המצלמות תהיה מורכבת יותר.

עיין במפרט שכתוב על אריזת המצלמה בכדי לקבוע אם עליך לרכוש כבלים מאריכים על מנת לבצע את התקנת המצלמות בהצלחה.

יצירת תוכנית התקנה עבור מערך המצלמות

תכנון מיקומי מצלמות האבטחה הביתיות עוד לפני הרכישה, מסייע לך לקבוע לכמה מצלמות תזדקק ואת התכונות הרצויות שלהן.

תחילה, שרטט את הבית שלך וסמן את כל האזורים אותם אתה מעונין לכסות במצלמות. לאחר מכן, תוך כדי התחשבות בזוויות המצלמה, סמן בנקודות היכן אתה רוצה למקם את המצלמות. חשוב לוודא שלכל מיקום שבחרת יש מרחב צילום ברור וללא חסימות.

בעת התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות, עליך לחפש מיקומים להתקנת המצלמות הנמצאים בגובה של לפחות שני מטרים מעל פני הקרקע, כמו גם מיקומים בעלי הגנה מסוימת מפני מזג אוויר סוער.

מצלמות אבטחה אלחוטיות בנויות להיות עמידות בפני תנאי מזג אוויר קשים, אך בחירת מיקום נכונה למצלמת האבטחה תאריך את חייה. יתר על כן, אם אתה רוצה להתקין מערכת מצלמות אבטחה קוויות, עליך לסמן את מיקומי החוטים שיהיו מחוברים למצלמות.

בנוסף, חשוב למדוד את המרחק בין נקודות החיבור בכדי לדעת מהו אורך הכבלים שאותם תידרש לרכוש.

חיסכון באנרגיה

מצלמות אבטחה בעלות חיישן תנועה ישתמשו בפחות אנרגיה, כיוון שהן פועלות בעוצמה נמוכה עד שהן חשות בתנועה. ברגע שהחיישן מופעל, המצלמה "מתעוררת" ועוברת להשתמש בכל האנרגיה הנדרשת על מנת לצלם באיכות הגבוהה ביותר.

מתקין מצלמות אבטחה

אם אינך יודע להתקין מצלמות אבטחה בעצמך, עליך להזמין מתקין מצלמות אבטחה. שים לב שהנך מזמין אדם מקצועי ומנוסה בעל ניסיון רב בתחום. תשאל את אותו מתקין האם עשה קורס טכנאי מיגון ואבטחה כדי לוודא שאכן עבר הכשרה מקצועית בתחום.