למידע והזמנת פינוי כספות חייגו – 072-3922-008

לוגו-כספות

קורס מצלמות אבטחה 

הלימודים בקורס כוללים עוד מגוון רחב מאוד של נושאים. הלימודים בקורס הם גם תיאורטיים וגם מעשיים וכוללים תרגול של איך להתקין מצלמות ואיך להפעיל ולפרק אותן.

הלימודים עצמם מאתגרים והם מתאימים רק למי שיש לו חוש טכני טוב והבנה טובה בנושאים טכנולוגיים.

הלימודים עצמם יקדמו אותנו מאוד מבחינה אישית ומקצועית והם יאפשרו לנו לפתח קריירה עצמאית ומכניסה מאוד. כדי להתקבל ללימודים, תצטרכו לעבור מבחן קצר שיבדוק את התאמתכם לקורס.

 

למי הקורס מתאים?

קורס מצלמות אבטחה מתאים לכל גבר ואישה שעברו את גיל 18 ויש להם ידע טכני וידע טכנולוגי טוב. כמו כן, בשביל ללמוד בקורס צריך לדעת לגלות אחריות אישית ומודעות עצמית ומודעות לסביבה.

הלימודים מעניינים מאוד והם מאפשרים לנו להתפתח מבחינה מקצועית. הלימודים מתאימים למי שרוצה לעבוד כמתקין או מפעיל של מצלמות אבטחה.

במהלך הקורס לומדים גם איך לתקן מצלמות אבטחה שהתקלקלו או הפסיקו לעבוד בגלל סיבות טכניות.

 

קורס מצלמות אבטחה

 

מהן דרישות הקבלה לקורס?

קורס מצלמות אבטחה הוא קורס שדרישות הקבלה לו ברורות:

  • 12 שנות לימוד
  • ידע טכני בסיסי
  • תעודת יושר מהמשטרה
  • אמינות, אדיבות ומקצועיות

דרישות הקבלה לקורס הן לא מאוד גבוהות אבל הן יכולות לאפשר לנו להנות מאיכות לימודים טובה מאוד. הבחירה ללמוד בקורס יכולה לאפשר לנו ליהנות מקריירה מהנה ואיכותית מאוד.

 

למה חייבים תעודת יושר בשביל להתקבל לקורס?

קורס מצלמות אבטחה מחייב את הלומדים בקורס להיות בעלי תעודת יושר מהמשטרה. ללא תעודת יושר אנחנו לא יכולים להתקין מצלמות אבטחה.

תעודת היושר מבטיחה ללקוחות שלנו שאנחנו ללא עבר פלילי ושאנחנו אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים שלא מנסים לגנוב מהם או להרע להם.

לא ניתן ללמוד בקורס ללא תעודת יושר כי זה אומר שיש לנו עבר פלילי ואז אנחנו לא אמינים מספיק בשביל להיות מתקני מצלמות אבטחה.

 

מה לומדים בקורס?

קורס מצלמות אבטחה הוא קורס מעניין מאוד. בקורס לומדים בין השאר את הנושאים הבאים:

  • התקנה והפעלה של מצלמות אבטחה
  • הכרות סוגי מצלמות האבטחה השונות- מצלמות דמה, מצלמות כיפה, מצלמות גוף, מצלמות נסתרות ועוד.
  • מערכות הקלטה DVR
  • מערכות אזעקה
  • תרגול מעשי של התקנת מצלמות אבטחה
  • פענוח צילומים של מצלמות אבטחה

 

למה כדאי להירשם לקורס?

בסופו של דבר הלימודים בקורס מיגון ואבטחה יוכל להועיל לנו מאוד ולאפשר לנו ליהנות ממקצוע איכותי לחיים. הלימודים מאפשרים לנו להיות מאושרים יותר והם מאפשרים לנו להיות אנשי מקצוע טובים.

חשוב מאוד ללכת ללמוד בקורס אם אנחנו אוהבים ללמוד ואנחנו רוצים
שיהיה לנו מקצוע שנהנה לעבוד בו.

חשוב להשקיע בלימודים בקורס ולא לזלזל בהם. הלימודים יוכלו לאפשר לנו לשדרג את איכות החיים שלנו ולשפר אותה מאוד כך שהיא תהיה הרבה יותר גבוה.

ניתן לשלב את הלימודים עם לימודי מנעולנות וכך נוכל להרוויח הכנסה גבוהה יותר ונוכל לשלב את שני התחומים כעבודה עיקרית או עבודה נוספת, בהתאם למה שנוח לנו.